IRODASZER WEBÁRUHÁZ
bf-pay Credit Cards

Munkánk során ezer féle eszközt, anyagot, terméket, árut használunk, kezelünk nap mint nap. Ezek nyilvántartása, mozgatása, kezelése bizony adminisztrációval is jár.

Gondoljuk csak végig! Szükséged van, mondjuk a tűzőgépre az irodádban. Nagyobb cégeknél ez úgy zajlik, hogy leadsz egy eszközigénylést a gondnokságra. Ott ezeket az igényeket összesítik és megbízzák a beszerző kollégát, hogy uccu, rohanjon az AKTA Nyomtatványboltba, vagy pattanjon fel az iron.hu-ra és rendeljen, vásároljon, tehát hozzon tűzőgépeket. A kolléga a beszerzett cuccot átadja a raktárosnak, aki bevételezi, nyilvántartásba veszi. Majd rögtön utalványozza Neked és kiadásba is helyezi a raktárkészletről. Persze a könyvelést is értesítik a teljes műveletről, mert az eszközöket más módon kell könyvelni, mint az alapanyagokat, vagy árukészletet.

Évvégén, de akár csak ellenőrzés céljából időről időre felmérjük vagyonunkat, értékeinket. Azt hívják leltárnak. Nem egyszerű feladat még egy kisebb cégnél sem, hát még egy nagyobbnál!

Nekünk persze mindenünk van ezekhez a munkákhoz! Legyen az eszköz-, anyag-, vagy éppen árunyilvántartás. Beszerzési, tárolási, kiadási, felhasználási, de akár selejtezési nyomtatványok azonnal, készletről rendelhetők. Szállítás néhány napon belül!

Eszközök és készletek adminisztrációja

Rendezés: ABC ár szerint